italiensk pizza :)

Fan nu vart jag irriterad har suttit och uppdaterat länge nu också råkade jag trycka bort allt!!

men det jag hade skrivit var att jag älskar onsdagar
mest för att vi har våran underbara lärare Ann-louise
på en underbar lektion som idag bestod av
pizzor, pajer och vaniljsåser det vart, mums! :)


här är min söta (supergoda) pizza, ämnet var italienskt! <3

Onsdagar är bra tv-kvällar som oftast består utav
Andra avenyn, love it men nu har det varit lite småsegt
ett tag så jag hoppas på lite action ikväll.

Har chattat med Amanda om hur min balfrisyr ska vara
det blir nog super! Tur att jag har dig :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack sötnos. Det kommer att bli fantastiskt <3 Puss

2010-04-21 @ 23:59:53
URL: http://amandanystrom.bloggplasten.se
Postat av: Din syrra

Hej syrrraan ! Saknar dig kommer du snart?

Älskar diii/

SyRrAdI < 3

2010-04-23 @ 13:58:35
Postat av: Alvaaa

Hej syrran när kommer du? Saknar reej !

Älskaar dig /

sYrRaDi

2010-04-23 @ 14:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0